Opažanje i unapređivanje školske nastave
Autor: Sandra Dasenčić Eterović, 7. 1. 2015.
Agencija za odgoj i obrazovanje na svojim je internetskim stranicama tijekom 2012. godine objavila priručnik „Opažanje i unapređivanje školske nastave“. Priručnik je izrađen u okviru projekta „Razvoj instrumenata za vrednovanje školske nastave“, koji je Agencija za odgoj i obrazovanje tijekom 2011. godine provela u suradnji s Institutom za društvena istraživanja u Zagrebu.
Priručnik nudi mogućnost učiteljima, nastavnicima i stručnim suradnicima da se upoznaju s pristupom kolegijalnog opažanja nastave, organizacijom i fazama opažanja, odnosom između procesa opažanja i profesionalnog razvoja te nudi brojne obrasce za opažanje i samoanalizu nastavnog procesa.
Opisani pristup kolegijalnog opažanja nastave i instrumenti za opažanje i samoprocjenu nastave testirani su tijekom projekta u nekoliko osnovnih škola grada Zagreba: OŠ Antuna Gustava Matoša, OŠ dr. Ante Starčevića, OŠ Frana Galovića i OŠ Vrbani.
Portali |
> Priručnik za učenje ... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> UNICEF |
> HDPIO |
> Mreža škola bez nasilja |
On-line rječnici |
Dnevni tisak |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |