ZDRAVA MARENDA
Autor: Vedrana Vlahović, 7. 4. 2017.
Učenici šestih razreda (VI.a, VI.b, VI. c) priključili su se projektu MI JEDEMO ODGOVORNO tako što su u organizaciji svojih razrednika odradili radionicu pod nazivom ZDRAVA MARENDA. Radionice su organizirane u svakom razredu posebno 20. i 21. listopada. Za pripremu zdrave marende učenici su koristili integralni kruh, biljne, riblje i sirne namaze koje su napravili sa svojim roditeljima ili kupili gotove organske proizvode. Konzumirali su i sezonsko voće (mandarine, šipke, jabuke, bajame i orahe) te uvidjeli kolika je važnost tih namirnica po njihovo zdravlje.
Učenici su poslušali prezentaciju koju su im pripremili njihovi razrednici a po završetku prezentacije sudjelovali su u panel raspravi kojom smo do kraja osvijestili povezanost krčenja amazonske prašume s proizvodnjom mesa (marendom koju inače jedu: topli sendvič-salama, peciva sa salamom i sl.), kao i važnost konzumiranja sezonskog voća te njihovim benefitima po zdravlje. Učenici su također osvijestili da svaki pojedinac može svojom odgovornom prehranom doprinijeti očuvanju našeg planeta i njegovih resursa. Ovim putem zahvaljujemo se svim učenicima te njihovim vrijednim roditeljima koji su pipremili namirnice za zdravu marendu i donijeli ih u školu. Nadamo se da Zdrava marenda neće biti samo jednokratni projekt već stil života za sve naše učenike. Kako je sve izgledalo pogledajte u videu koji smo za vas pripremili.
Razrednici šestih razreda: Bruno Lozina, Silvana Mirić i Tea Della Croce
Mi jedemo odgovorno je projekt koji se bavi zdravom i odgovornom prehranom. U njemu sudjeluje 20 Eko-škola koje tijekom nastavne godine 2015/2016. realiziraju projekt. Sam projekt financiran je od strane Europske komisije, u RH mu je nacionalni koordinator Udruga „Lijepa naša“. Sudjeluje 9 zemalja članica Zaklade za odgoj i obrazovanje za okoliš- Fee: Češka- vodeći partner, Slovačka, Slovenija, Rumunjska, Bugarska, Poljska, Malta, Latvija, Hrvatska CILJ projekta je osposobljavanje mladih da budu aktivni i odgovorni sudionici naših prehrambenih navika.
Projekt se provodi metodologijom 7 koraka ( Eko škola).
1. Odbor eko škole
2. Analiza hrane
3. Akcijski plan
4. Praćenje stanja i ocjenjivanje
5. Rad prema nastavnom planu i programu
6. Obavješćivanje medija i uključivanje javnosti
7. Eko kodeks
Portali |
> Priručnik za učenje ... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> UNICEF |
> HDPIO |
> Mreža škola bez nasilja |
On-line rječnici |
Dnevni tisak |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |