Obilježavanje Dana tolerancije
Autor: Sandra Dasenčić Eterović, 16. 11. 2012.
16.studenog obilježava se MEĐUNARODNI DAN TOLERANCIJE. To je dan kada se diljem svijeta podsjeća na poštivanje i uvažavanje drugačijih od nas.
Tako su, uoči tog dana, i učenici viših razreda naše škole kroz radionicu Vršnjaške pomoć, i koje vodi pedagoginja Andrea Kaštela, učili o toleranciji. Naime, svi smo vrlo skloni predrasudama, etiketiranju drugih, omalovažavanju, izrugivanju i ne tolerantnom ponašanju dok smo i sami ponekad žrtve tuđe ne tolerancije.
Danas smo naučili kako ne podlijegati ljutnji, mržnji, i želji da povrijedimo druge. Tolerantni postajemo kada drugu osobu upoznamo, a time upoznamo i njihove stavove, mišljenja, strahove i nadanja bez obzira na to razlikuju li se od naših.
Za početak je dobro otkriti onoga ili one koje ne toleriramo ili prema kojima imamo negativan stav, jer smo svi tome skloni. Na to utječu naša iskustva, stavovi društva, prikaz medija te stavovi i navike naših obitelji. S druge strane, kada se okrenemo oko sebe, naši susjedi, prijatelji, rodbina, simpatija također može imati nekakvu karakteristiku zbog čega postoji predrasuda drugih prema njemu, ali ga mi, budući ga dobro pozanjemo, volimo, poštujemo i prihvaćamo i sigurno nas žalosti kada netko ima predrasudu prema nekom koga mi dobro poznajemo i znamo kako ti drugi griješe u odnosu i pocjeni prema nama dragim ljudima ili nama samima.
Stoga, naučimo prihvaćanju i toleriranju različitosti, naučimo da usprkos mnogim različitostima je svima nama jedna stvar zajednička – svi smo mi ljudska bića i potrudimo se SVAKI DAN OBOJATI NAJLJEPŠIM BOJAMA TOLERANCIJE!!
Portali |
> Priručnik za učenje ... |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> UNICEF |
> HDPIO |
> Mreža škola bez nasilja |
On-line rječnici |
Dnevni tisak |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |